FAQ - najczęściej zadawane pytania
Nie. Rejestracja konta jest dobrowolna i nie jest wymagana do złożenia zamówienia. Rejestrując konto w sklepie internetowym JULI-KORI zyskują jednak Państwo dostęp do wielu dodatkowych usług. Są to m.in:
– możliwość sprawdzenia historii składanych zamówień,
– możliwość otrzymania dodatkowego rabatu wynikającego z wcześniej realizowanych zleceń,
– automatyczne otrzymywanie informacji (newsletter) o nowościach, promocjach
Tak. W naszym sklepie umożliwiamy telefoniczne składanie zamówień.
Tak, jest możliwość wysyłki za granicę. Jednak koszt takiej wysyłki musi zostać z nami uzgodniony. Wysyłki zagraniczne wysyłane są wyłącznie przy przedpłacie na nasze konto. Konieczne jest również zaznaczenie opcji pokrycia wszelkich kosztów przelewu, również banków pośredniczących. W przypadku, gdy sklep otrzyma mniejszą kwotę niż wynika z zamówienia nie będzie ono realizowane i będzie oczekiwać na dopłatę.
Zamówienia, które zostaną złożone i opłacone do godziny 12.30 będą realizowane jeszcze tego samego dnia. W przypadku zamówień składanych w godzinach popołudniowych, a także w weekendy i dni świąteczne – zamówienia zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym.
Nie. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon.
mbank: 03114020170000410211703792
– przelew bankowy
– system szybkich płatności
– opcja opłaty przy odbiorze
Tak, jest możliwość odbioru osobistego towaru. Termin odbioru osobistego należy ustalić telefonicznie.
Nie, koszt zwrotu zakupionego towaru pokrywa kupujący.
Pieniądze za zwrócony to war zwracany jest w ciągu 5 dni roboczych.
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie.